مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 10:252023-08-31سياسي

این طلبه بساط سفر اربعین فراهم می کند


رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای مازندران می گوید: معتقدم اربعین انسان ساز است و هرکس به امام حسین (ع) وصل شود محال است به همین دلیل در تدارک اماده کردن بساط سفر اربعین برای همه افراد هستیم.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس فرهنگی این روزها دل ها هوای سرزمین عشق دارد، کار دل است دیگر، آنهایی که سال های قبل رفتند گویی دلتنگ تر از جاماندگان هستند و آنهایی هم که هنوز عازم نشدند، در حسرت می سوزند.

در این میان مهربانانی هستند که بساط سفر افرادی که در این حسرت می سوزند را فراهم می کنند؛ وصف حال افرادی که آنچه که را تجربه کردند نه فقط برای خود برای مردم می خواهند.

*اربعین خاص است حجت الاسلام علی نورزاده زارمی رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان مازندران در این باره می گوید: اربعین خاص است این نه فقط حرف من بلکه حرف دل خیلی ها است که در این مسیر قرار گرفتند.

معتقدم اربعین انسان ساز است و هر کس به امام حسین (ع) وصل شود محال است از این راه بازگردد به همین دلیل طی کار آسیب شناسی از کمپ های اعتیاد داشتیم تصمیم گرفتیم زمینه حضور افراد را برای این سفر آماده کنیم.

مسؤول گروه فرهنگی تبلیغی یاوران حضرت مهدی عج بیان می کند: طی این آسیب شناسی با فردی برخورد کردیم که اعتیاد داشت و باتوجه به ترک های مکرر و بازگشت به اعتیاد خانواده اش هم در رنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این طلبه بساط سفر اربعین فراهم می کند

این طلبه بساط سفر اربعین فراهم می کند