مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-01سياسي

آل هاشم: خواب های پریشان ناتو برای تجزیه ایران هیچ وقت تعبیر نمی شود


امام جمعه تبریز با اشاره به افشای نقشه ناتو برای تجزیه ایران گفت: تجزیه ایران توسط ناتو خواب پریشانی است که هیچ وقت تعبیر نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز که با حضور پرشکوه نمازگزاران در مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، به اظهارات عضو ناتو درباره تجزیه ایران اشاره کرد و اظهار کرد: این هفته یکی از اعضای ناتو از نقشه این نهاد نظامی برای تجزیه ایران پرده برداشت؛ نقشه تجزیه ایران از سوی دشمن مساله جدیدی نیست و بارها دشمنان برای تجزیه ایران دندان طمع تیز کردند.

  وی افزود: ایران در مقابل طرح های زیاده خواهانه غرب برای تجزیه کشور با حفظ تمامیت  ارضی در منطقه ایستادگی کرده است و نقشه شوم آنها  را باطل کرده است.

  امام جمعه تبریز متذکر شد: بی تردید قدرت و نفوذ ظرفیت های سرزمینی ایران در دفاع از تمامیت ارضی با اینگونه طرح ها و پروژه های نخ نمای تجزیه طلبانه محقق نیست همانگونه که اراده تهران با وجود خواست و اراده غرب به رهبری آمریکا بر حفظ یکپارچگی شامات و عراق بود این هم محقق شد.

  وی ادامه داد: ناتو در همه چالش ها یک بازنده بزرگ بوده است و در عراق و افغانستان شکست خورد و در جنگ اوکراین نیز سخت به زمین خورد؛ ناتو حال امیدواری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل هاشم: خواب های پریشان ناتو برای تجزیه ایران هیچ وقت تعبیر نمی شود

آل هاشم: خواب های پریشان ناتو برای تجزیه ایران هیچ وقت تعبیر نمی شود