مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:402023-08-29اقتصادي

اسلامی: کشور تحت پوشش سامانه های پرتودهی است


رییس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به اینکه با استفاده از سامانه پرتودهی موانع صادرات محصولات کشاورزی از بین می رود، گفت: استفاده از سامانه های پرتودهی در معیشت مردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، محمد اسلامی ظهر امروز در آیین رونمایی از سامانه پرتودهی خودحفاظ گامای دوجداره با ظرفیت 100 تن در روز در شهرستان بناب اظهار کرد:  امروز با حضور استاندار محترم آذربایجان شرقی و مسوولان محلی شهرستان بناب از سامانه پرتودهی خودحفاظ گامای دوجداره با ظرفیت 100 تن در روز رونمایی شد، این سامانه آخرین نمونه ای است که در این فرایند تعریف و برای ساخت آن برنامه ریزی شده بود.

وی افزود: ساخت سامانه های مولد پرتو بسیار مهم است و همکاران ما در این مدت توانستند نمونه های مختلفی از این سامانه را به شکل مهندسی شده، طراحی و تولید کنند که بنده قدردان تلاش این عزیزان هستم و به آنان افتخار می کنم.

اسلامی عنوان کرد: در گام نخست در نظر داریم تا با یاری خداوند و تا پایان دولت سیزدهم هر کدام استان های کشور را حداقل با یکی از این مراکز تجهیز کنیم.

البته در این مسیر امیدواریم شاهد همکارهای های مورد انتظار از سوی بخش خصوصی و دستگاه های مرتبط برای به ثمر رسیدن این طرح ها با سرعت بالاتری باشیم تا بتوانیم برنامه های خود را در این بازه زمانی محقق کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: کشور تحت پوشش سامانه های پرتودهی است

اسلامی: کشور تحت پوشش سامانه های پرتودهی است