مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 17:452023-08-29سياسي

7 هزار واحد مسکن مهر پردیس از مهر 1402 تحویل مالکان داده می شود


هفت هزار واحد مسکن مهر پردیس از مهر 1402 تحویل مالکان داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خلیل محبت خواه بعد از ظهر سه شنبه در آیین افتتاح مدرسه 16 کلاسه شهید تهرانی مقدم در فاز 5 که به مناسبت هفته دولت و با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران و هیأت همراه انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مدرسه قبلاً با کاربری متفاوت تغییراتی در نمای داخل آن ایجاد شده بود که با تلاش پیمانکاران و شرکت عمران نمای داخلی آن ظرف 20 روز اصلاح و با 16 کلاس درس در مساحت زمین به متراژ دو هزار و 333 متر مربع و زیر بنای 502 متر به آموزش و پرورش تحویل می شود.

وی در ادامه از افتتاح شش مدرسه دیگر با تلاش هایی که صورت گرفته طی سال تحصیلی جدید نیز خبر داد و افزود: خوشبختانه با توجه به انتخاب مناسب پیمانکاران تمامی پروژه ها فعال هستند.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس در مورد مساکن مهر نیز عنوان داشت: تعداد 29 هزار و 821 واحد باقی مانده که 10 هزار واحد تکمیل شده است و سعی داریم در 3 فاز مختلف تحویل مالکان داده شود که از اول پاییز شروع و در فاز اول هفت هزار واحد را تحویل خواهیم داد.

محبت خواه در ادامه با اشاره به بازدیدهای مکرر هر ماهه گفت: طبق بازدیدهای انجام شده نیاز مردم در فاز 5 برای احداث مرکز محله زاینده رود که شامل مسجد، مرکز تجاری، بوستان و فضا سبز احصا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 هزار واحد مسکن مهر پردیس از مهر 1402 تحویل مالکان داده می شود

7 هزار واحد مسکن مهر پردیس از مهر 1402 تحویل مالکان داده می شود