مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:562023-08-27سياسي

دولت برای خدمت به مردم شب و روز نمی شناسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، در ادامه سفر یک روزه استاندار مرکزی به شهرستان ساوه سه پروژه شهرداری ساوه افتتاح، رونمایی و کلنگ زنی شد.

استاندار مرکزی در این آیین گفت: استانداری مرکزی و مجموعه دولت برای خدمت به مردم شب و روز ندارد و هر کمکی برای شتاب دهی جهت رفع مشکلات مردم حاشیه شهر نیاز باشد انجام خواهد گرفت.

فرزاد مخلص الائمه افزود: دولت سیزدهم اهتمام خود را برای توسعه متوازن خصوصا در نقاط حاشیه ای شهر در دستور کار دارد و شهرداری ساوه در این امر پیشگام است.

 شهردار ساوه در این مراسم با بیان اشاره به رونمایی از خرید بیش از 100 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین به ارزش حدود 500 میلیارد تومان گفت: در 10 سال گذشته اتوبوس جدیدی به ناوگان حمل و نقل عمومی ساوه اضافه نشده بود که در دولت سیزدهم این امر محقق شد.

امیررضا یوسفیان با بیان اینکه تاکنون 13 دستگاه اتوبوس جدید تحویل شده و تا شروع سال تحصیلی جدید چند دستگاه دیگر تحویل شهرداری می شود، افزود: خرید نردبان 56 متری آتش نشانی، چند دستگاه خودروی باری سنگین و تعدادی ون از دیگر اقدامات اخیر بوده است.

وی همچنین در آیین رونمایی از اجرای 90 کیلومتر طرح نهضت بهسازی و آسفالت معابر شهر ساوه گفت: این طرح با استفاده از چهار هزار تن قیر و 85 هزار تن آسفالت صورت گرفته است که در مجموع 180 میلیارد تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت برای خدمت به مردم شب و روز نمی شناسد

دولت برای خدمت به مردم شب و روز نمی شناسد