مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 08:102023-09-11اقتصادي

از نازمکان تا باباکلان تشریح اقدامات گسترده آبفای گچساران برای خدمت به مردم


رییس اداره آب و فاضلاب گچساران گفت: سال گذشته حدود 450 میلیارد ریال در حوزه شهر و روستا به 20 پروژه در دست اجرای بخش و آب فاصلاب این شهرستان تخصیص داده شد، - محمود زارعی در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: از شهریورماه سال گذشته تا کنون اقدامات متعددی در حوزه آبفا صورت گرفته است.

زارعی با اشاره به تلاش شبانه روزی پرسنل آبفا در راستای خدمت به مردم عنوان کرد: در مدت زمان عنوان شده در بخش شهری اصلاح و توسعه آب شهر دوگنبدان منطقه 80 دستگاه فرهنگیان با اعتبار 32 میلیارد از محل اعتبار دور اول سفر ریاست جمهوری با پیشرفت بیش از 50 درصد در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه برای این پروژه 1600 متر شبکه توزیع و 1440 متر لوله انشعاب در اقطار لوله 90 و 110 اجرا خواهد شد، گفت: حذف لوله آزبست منطقه کارکنان جنوبی با اعتبار 63 میلیارد ریال از محل دور اول سفر ریاست جمهوری با پیشرفت 30 درصد به طول 3 هزار متر شبکه توزیع لوله پلی اتیلن در قطرهای 63 ، 90 و 600 متر، لوله 25 جهت لوله انشعابات خانگی، احداث 16 حوضچه شیرآلات از دیگر طرح های آبفا در حوزه شهری است.

رییس اداره آب و فاضلاب گچساران با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه تعمیر و نگهداری بخش شهری از شهریور سال گذشته تا کنون در این شهرستان خاطرنشان کرد: تعویض 22 مورد بلبرینگ در ایستگاه خیرآباد و سعادت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نازمکان تا باباکلان تشریح اقدامات گسترده آبفای گچساران برای خدمت به مردم

از نازمکان تا باباکلان تشریح اقدامات گسترده آبفای گچساران برای خدمت به مردم