مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-13بين الملل

شبکه صهیونیستی: طوفان دانیال بعد از لیبی و مصر به اسراییل می رسد


شبکه12 رژیم صهیونیستی در گزارشی ضمن اعلام خطر رسیدن طوفان «دانیال» به سرزمین های اشغالی، درباره باران های سیل آسا و موج های گردوغبار در مناطق جنوبی و شرقی هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های صهیونیستی از جمله شبکه12 رژیم در گزارش هایی اعلام کردند که طوفان دانیال امروز چهارشنبه، 13 سپتامبر بعد از لیبی به سرزمین های اشغالی خواهد رسید.

طبق گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم ، شبکه12 اعلام کرد که این طوفان در حالی به سرزمین های اشغالی خواهد رسید که انتظار می رود بارش باران شدیدی هم رخ دهد و نگرانی از وقوع سیل در مناطق جنوبی و شرقی اسراییل وجود دارد.

در همین خصوص، اداره هواشناسی رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه دیروز سه شنبه موجی از گردوغبار این منطقه را تحت تاثیر قرار داده و جو ناپایداری را ایجاد کرده بود، درباره باران های سیل آسا در برخی بلندی ها و مناطق دیگر، هشدار داد.

براساس این گزارش، انتظار می رود سطح گرد و غبار نیز در ساعات آینده افزایش یابد.

لیبی هم که چندروز است در معرض طوفان ویرانگر دانیال قرار گرفته، متحمل خسارات زیادی به ویژه در شهر درنه شد؛ طوفان لیبی باعث قربانی شدن هزاران تن و تخریب تاسیسات و زیرساخت های عمرانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه صهیونیستی: طوفان دانیال بعد از لیبی و مصر به اسراییل می رسد

شبکه صهیونیستی: طوفان دانیال بعد از لیبی و مصر به اسراییل می رسد