مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:552023-09-13اقتصادي

شهردار لنگرود: نیمی از بودجه 1402 محقق شد


شهردار لنگرود با اشاره به تحقق نیمی از بودجه 1402 در نیمه نخست سال جاری گفت: 19 میلیارد از بدهی سال های گذشته مربوط به پیمانکاران از بودجه امسال پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، صادق صادق پور امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن کنفرانس شهرداری لنگرود با بیان اینکه از 28 مرداد 1401 به عنوان شهردار در خدمت مردم شهر لنگرود هستم، اظهار کرد: برای سال جاری، اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود 225 میلیارد تومان بودجه برای شهر پیش بینی شده که از ابتدای سال جاری تاکنون نیمی از این بودجه محقق شده است.

نیمی از بودجه 1402 محقق شد به گفته شهردار لنگرود، در نیمه نخست سال جاری حدود 50 درصد از بودجه محقق شده این در حالی است که امسال برای شهرهای بیش از 50 هزار نفر هیچ بودجه ای از نفت و گاز برای شهروندان واریز نمی شود و همچنین مبالغ ارزش افزوده هم 50 درصد کاهش یافته ولی با این حال توانستیم تاکنون نیمی از بودجه پیش بینی شده را محقق کنیم.

  صادق پور با بیان اینکه تلاش کردیم تا فاصله ها را کم کنیم، گفت: یکی از کارهایی که در بخش اداری انجام شد سیستمی کردن کارها بود که از یک ماه پیش آغاز شده و به زعم بنده کار خوبی است چراکه می تواند جلوی رانت را گرفته و موجب تسریع در انجام امورات ارباب رجوع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار لنگرود: نیمی از بودجه 1402 محقق شد

شهردار لنگرود: نیمی از بودجه 1402 محقق شد