مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 11:502023-09-04اجتماعي

عقد قرارداد سرویس مدارس توسط اولیا با شرکت ممنوع است


شهرکرد_رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش وپرورش چهارمحال و بختیاری گفت:قرارداد مستقیم شرکت ها با اولیا ممنوع بوده و صرفاً باید شرکت ها با مدارس قرارداد منعقد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ذوالفقار علیخانی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی جلسات کمیسیون ماده 18 با موضوع ساماندهی سرویس حمل و نقل دانش آموزان که با حضور نمایندگان آموزش و پرورش، اولیا و مربیان، شهرداری شهرکرد، پلیس راهور و همراهی سایر عوامل مؤثر برگزار شد، شرایط سرویس مدارس به منظور برنامه ریزی جهت حمل و نقل ایمن دانش آموزان بررسی شد.

وی افزود: در این جلسات ضمن معرفی 22 شرکت حمل و نقل دارای مجوز به مدارس و ارسال بخشنامه های مربوطه، نرخ نامه حمل و نقل بر اساس شرایط اقتصادی و مسافت طی شده تعیین و به تأیید شورای اسلامی و کمیسیون تطبیق فرمانداری شهرکرد رسید و به مدارس ناحیه یک دو شهرکرد ابلاغ شد.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: مدت قرارداد برای مقطع ابتدایی هفت ماه و نیم یعنی تا پایان اردیبهشت ماه و در مقاطع متوسطه هشت ماه و نیم است و هزینه ایام امتحانات دی ماه و خردادماه به شرط ارائه خدمات بوده و تعطیلات عید نیز جز قرارداد نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقد قرارداد سرویس مدارس توسط اولیا با شرکت ممنوع است

عقد قرارداد سرویس مدارس توسط اولیا با شرکت ممنوع است