مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 15:152023-09-03بين الملل

تحلیلگر اوکراینی: آمریکا و کره جنوبی با آزادسازی پول ایران از پشت به ما خنجر زدند


بدون شک بخشی از این 6 میلیارد دلار آزاد شده ایران تبدیل به پهپاد شده و به سروکله اوکراینی ها فرود خواهد آمد.

- این تحلیلگر اوکراینی مدعی شده: بدون شک بخشی از این 6 میلیارد دلار آزاد شده ایران تبدیل به پهپاد شده و به سروکله اوکراینی ها فرود خواهد آمد.

یک تحلیلگر اوکراینی مدعی شد ایالات متحده آمریکا و دولت کره جنوبی با آزادسازی 6 میلیارد دلار پول بلوکه شده ایران در کره جنوبی، از پشت به اوکراین خنجر زده اند و در حالی که از اوکراین در برابر حمله نظامی روسیه حمایت می کنند، اما همزمان به متحد روسیه که ادوات نظامی در اختیار مسکو می گذارد، پول می رسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، استپان استپاننکو تحلیلگر اوکراینی مستقر در لندن با نگارش مقاله ای که در روزنامه کی یف پست بازتاب یافته، از توافق اخیر بین واشنگتن و تهران برای آزادسازی 6 میلیارد دلار پول ایران در کره جنوبی و آزادی 5 زندانی آمریکایی از زندان های ایران، به شدت انتقاد کرد.

این تحلیلگر اوکراینی مدعی شد، آزادسازی این میزان پول برای حکومتی که تحت شدیدترین فشارها و تحریم های اقتصادی است، یک هدیه برای کاستن از فشارهای اقتصادی و تحکیم موقعیتش است.

او با اشاره به بودجه 349 میلیون دلاری وعده داده شده از سوی سئول برای کمک به اوکراین در سال جاری، نوشت: بودجه تخصیص یافته برای حمایت از اوک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگر اوکراینی: آمریکا و کره جنوبی با آزادسازی پول ایران از پشت به ما خنجر زدند

تحلیلگر اوکراینی: آمریکا و کره جنوبی با آزادسازی پول ایران از پشت به ما خنجر زدند