مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 10:302023-09-12اقتصادي

پیشرفت 86 درصدی در احداث واحدهای خسارت دیده از سیل سال 1400


مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان از پیشرفت 86 درصدی در احداث واحدهای خسارت دیده از سیل سال 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان، مصطفی بیک مداح با اشاره به جذب 64 درصدی اعتبارات ملی مقاوم سازی مسکن روستایی در استان افزود: امسال از محل اعتبارات ملی مقاوم سازی، هفت هزار و 600 خانوار روستایی به بانک های عامل معرفی و به صورت میانگین 200 میلیون تومان برای ساخت مسکن مقاوم روستایی دریافت کرده اند.

وی ادامه: داد با احتساب واحدهای احداثی در سال جاری، مجموعاً تاکنون 127 هزار واحد مسکونی در روستاهای سیستان و بلوچستان مقاوم سازی شده و هزار و 528 میلیارد تومان امسال صرف مقاوم سازی در استان شده است.

بیک مداح با اشاره به فعالیت های متنوع بنیاد مسکن استان در حوزه مسکن روستایی گفت: سالانه به طور متوسط 10 هزار واحد مسکونی با اعتبارات ملی مقاوم سازی در روستاهای استان توسط بنیاد ساخته می شود و افزون بر این بنیاد مسکن استان در همکاری با نهادهای حمایتی و به ویژه بنیاد مستضعفان کشور، سالانه برای اقشار آسیب پذیر 20 هزار واحد مسکونی در کشور احداث می کند که امسال این سهمیه برای استان بالغ بر چهار هزار واحد بوده است مدیر کل بنیاد مسکن استان همچنین بازسازی واحدهای خسارت دیده از بلای طبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 86 درصدی در احداث واحدهای خسارت دیده از سیل سال 1400

پیشرفت 86 درصدی در احداث واحدهای خسارت دیده از سیل سال 1400