مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 11:502023-08-23ورزشي

رتبه دوم خراسان شمالی در ثبت نام لیگ بازی های رایانه ای کشور


مسئول امور پلتفرم های بنیاد ملی بازی های رایانه ای کشور گفت: استان خراسان شمالی رتبه دوم ثبت نام در مسابقات لیگ مسابقات ملی رایانه ای کشور را کسب کرده است.

- ایسنا/خراسان شمالی مسئول امور پلتفرم های بنیاد ملی بازی های رایانه ای کشور گفت: استان خراسان شمالی رتبه دوم ثبت نام در مسابقات لیگ مسابقات ملی رایانه ای کشور را کسب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاضلی، یک شهریورماه در جلسه هم اندیشی برای برگزاری این مسابقات در استان، اظهار کرد: استان خراسان شمالی با 200 نفر شرکت کننده، دومین استان از حیث ثبت نام در این مسابقات بوده و از کلان شهرها نیز پیشی گرفته است.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این مسابقات، معرفی بازی های ایرانی در کنار بهره گیری از بازی های پرطرفدار داخلی و خارجی است که در محیطی مناسب انجام می شود.

وی گفت: این لیگ بازی های ویدئویی شامل بازی فوتبال FIFA و 18 بازی پرطرفدار ایرانی است که تا 7 شهریور ماه جاری فرصت ثبت نام وجود دارد و در تمام استان های کشور انجام می شود.

فاضلی بیان کرد: صنعت بازی، صنعتی پرظرفیت است که می توان از آن برای افزایش درآمد و اشتغالزایی به ویژه در استانی همانند خراسان شمالی که علاقه مندان بسیاری دارد، بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه دوم خراسان شمالی در ثبت نام لیگ بازی های رایانه ای کشور

رتبه دوم خراسان شمالی در ثبت نام لیگ بازی های رایانه ای کشور