مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 21:552023-08-23اقتصادي

بهره برداری از 1300 پروژه عمرانی در هفته دولت در آذربایجان شرقی


امسال در ایام گرامی داشت هفته دولت، قریب به 1300 پروژه عمرانی، اقتصادی و سرمایه گذاری در بخش های مختلف در سراسر استان به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرم ضمن گرامی داشت شهیدان رجایی و باهنر، بر اهتمام دستگاه های اجرایی استان در انعکاس دستاوردها و خدمات دولت تاکید کرد.

وی افزود: اولین هفته از شهریور ماه مزین به نام و یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر و به نام هفته دولت نامگذاری شده است؛ شهیدانی که در راه خدمت رسانی خالصانه به مردم، به دست منافقان کوردل، مظلومانه به شهادت رسیدند.

خرم گفت: ایام هفته دولت فرصت ارزشمندی برای گرامی داشت نام و یاد شهدای دولت و همه انسان های آزاده ای است که عمر گران مایه خود را در راه خدمت به میهن و مردم سپری کرده و در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شده اند.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: این هفته همچنین تلنگری برای دولتمردان، مسئولان و کارگزاران نظام است تا با یادآوری این سخن گهربار امام بزرگوار انقلاب که مردم صاحبان اصلی و ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند، با آنان تجدید میثاق کرده و با عزمی راسخ در مسیر توسعه، عدالت و پیشرفت به سمت افق های نو حرکت نمایند.

وی تاکید کرد: مسئولان و مدیران بخش های مختلف اجرایی در استان، فرصتی را که در دولت سیزدهم برای خدمت به مردم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 1300 پروژه عمرانی در هفته دولت در آذربایجان شرقی

بهره برداری از 1300 پروژه عمرانی در هفته دولت در آذربایجان شرقی