مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 11:102023-08-25سياسي

احیای 90 واحد تولیدی راکد قم به همت دولت مردمی


رییس سازمان صمت استان قم از صدور 383 پروانه بهره برداری با اشتغال 8 هزار و 804 طی دو سال اخیر خبرداد و گفت: رونق تولید از اهداف دولت مردمی است و در این دولت در قم 90 واحد تولیدی و صنعتی راکد و نیمه راکد احیا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، اکبر ابدالی مدیرکل صمت استان قم با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در قم، ضمن گرامیداشت هفته دولت، بیان کرد: منافقین با آن اقدام تروریستی هشتم شهریورماه 1360 به دنبال این بودند که ضربه ای بزرگ به انقلاب ما وارد کنند.

وی افزود: اما امروز می بینیم درخت انقلاب اسلامی تنومند شده و هرساله برای گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان عزیزمان از دوم تا هشتم شهریورماه هفته دولت نام گذاری شده است.

این هفته فرصت خوبی است تا مدیران با تشریح عملکرد خود در یک سال گذشته برای مردم جهاد تبیین کنند.

رییس سازمان صمت استان قم درخصوص پروژه هایی که در هفته دولت امسال افتتاح خواهند شد، تصریح کرد: 6 پروژه در هفته دولت سال 1402 با ظرفیت اشتغال 672 نفر آغاز عملیات اجرایی و افتتاح خواهند شد.

ابدالی در ادامه سخنان خود با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم طی 2 سال اخیر در استان درخصوص احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد، گفت: احیای واحدهای صنعتی رویکرد مثبتی بود که از همان روزهای ابتدایی آغاز دولت سیزدهم، در دستور کار دولت قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 90 واحد تولیدی راکد قم به همت دولت مردمی

احیای 90 واحد تولیدی راکد قم به همت دولت مردمی