مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 19:452023-09-21سياسي

مدیران استان جذب منابع ملی را برای اجرایی شدن مصوبات سفر رییس جمهور پیگیری کنند


مدیران استان جذب منابع ملی را برای اجرایی شدن مصوبات سفرهای رییس جمهور به خراسان جنوبی پیگیری کرده و مستندسازی لازم را در دستور کار قرار دهند.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: مدیران استان جذب منابع ملی را برای اجرایی شدن مصوبات سفرهای رییس جمهور به خراسان جنوبی پیگیری کرده و مستندسازی لازم را در دستور کار قرار دهند.

جواد قناعت، امروز پنج شنبه 30 شهریور در ششمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: نابودی نظام جمهوری اسلامی مهمترین هدف صدام در جنگ تحمیلی هشت سال علیه ایران بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار خراسان جنوبی به تبیین دستاوردهای دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: مهمترین دستاورد این بود که ملت ایران توانایی های خود را کشف کرد و دشمن هم این توانایی ملت ایران را شناخت.

قناعت با اشاره به برگزاری رژه نیروهای مسلح استان به مناسبت هفته دفاع مقدس بیان کرد: این مراسم فردا ساعت 8 صبح در بلوار پیامبر اعظم (ص) شهرستان بیرجند برگزار می شود.

وی امنیت و ایمنی نسبت به جنگ های احتمالی را از دستاوردهای دفاع مقدس دانست.

استاندار خراسان جنوبی به سخنرانی رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد مبنی بر اینکه معادله سلطه غربی برای جهان دیگر جواب نمی دهد و ادامه داد: جهان در حال گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران استان جذب منابع ملی را برای اجرایی شدن مصوبات سفر رییس جمهور پیگیری کنند

مدیران استان جذب منابع ملی را برای اجرایی شدن مصوبات سفر رییس جمهور پیگیری کنند