مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 11:152023-08-30سياسي

برنامه ریزی برای استقرار خادمین مردمی و نظافت مسیر نجف تا کربلا


مسئول قرارگاه طریق الحسین(ع) از برگزاری جلسه هماهنگی و تعیین محل استقرار خادمین مردمی استان های کشور در عمودهای طول مسیر طریق الحسین(ع) خبر داد.

- مسئول قرارگاه طریق الحسین(ع) از برگزاری جلسه هماهنگی و تعیین محل استقرار خادمین مردمی استان های کشور در عمودهای طول مسیر طریق الحسین(ع) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی اخ الصنایع در جلسه ای که نمایندگان شهرداری خیرات؛ نماینده سازمان بازرسی و نمایندگان خادمین مردمی استانهای خراسان شمالی، گرگان و یزد حضور داشتند، گفت: بر اساس توافق با استاندار طوریج و شهرداری خیرات، تعداد دفعات حمل زباله و خودروها افزایش یافته است و با استقرار خادمین مردمی، شاهد کمترین زباله در مسیر خواهیم بود.

شهردار منطقه 10 با اشاره به توزیع کیسه های زباله به سرگروه های خادمین گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، طبق موقعیت استقرار و نوع فعالیت مواکب، میزان کیسه های تحویلی متغیر خواهد بود و از خادمین مردمی می خواهیم در صورتی که هر کدام از مواکب میزبان تعداد زائران بیشتری بودند، به کمک دیگر خادمین بروند.

مسئول قرارگاه طریق الحسین(ع) با اشاره به نصب حلقه های استقرار کیسه زباله در مواکب مسیر بیان کرد: بخش زیادی از مواکب در طول مسیر دارای حلقه های نگهدارنده کیسه زباله هستند و خادمین دغدغه ای از بابت حمل سبد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای استقرار خادمین مردمی و نظافت مسیر نجف تا کربلا

برنامه ریزی برای استقرار خادمین مردمی و نظافت مسیر نجف تا کربلا