مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 07:102023-09-17اقتصادي

افزوده شدن 20 ترابیت بر ثانیه به ظرفیت شبکه انتقال کشور


با انعقاد قراردادی به ارزش 7000 میلیارد ریال که بزرگ ترین قرارداد بومی سازی شرکت ارتباطات زیرساخت و وزارت ارتباطات محسوب می شود، قرار است 20 ترابیت بر ثانیه به ظرفیت شبکه انتقال کشور اضافه شود.

- با انعقاد قراردادی به ارزش 7000 میلیارد ریال که بزرگ ترین قرارداد بومی سازی شرکت ارتباطات زیرساخت و وزارت ارتباطات محسوب می شود، قرار است 20 ترابیت بر ثانیه به ظرفیت شبکه انتقال کشور اضافه شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از مسائل مغفول مانده در حوزه ارتباطات، استفاده بهینه از ظرفیت خدادادی کشورمان برای ترانزیت دیتاست.

ترانزیت داده بین غرب و شرق دنیا از طریق خاک کشور ما مزیت های ویژه ای برای کشورهای همسایه دارد که مهم ترین آن ها کاهش زمان پینگ 20 تا 30 میلی ثانیه ناشی از کوتاه شدن فاصله تا مراکز داده در اروپاست و همچنین امکان تعمیر و بازیابی خرابی مسیرهای فیبر در کوتاه ترین زمان نسبت به مسیرهای دریایی مثل دریای عمان، خلیج عدن و کانال سوئز است.

به عبارتی همه عوامل برای اینکه کشور ما به هاب منطقه ای ترانزیت دیتا تبدیل شود، فراهم بوده و بدیهی است که باید از این ظرفیت استفاده شود؛ از ابتدای دولت سیزدهم 40 درصد به ظرفیت ترانزیت ترافیکی کشور افزوده شده و آنگونه که وزیر ارتباطات و فناوری می گوید قرار است ظرفیت ترانزیت دیتای کشور تا پایان دولت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزوده شدن 20 ترابیت بر ثانیه به ظرفیت شبکه انتقال کشور

افزوده شدن 20 ترابیت بر ثانیه به ظرفیت شبکه انتقال کشور