مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 16:052023-09-12بين الملل

زلزله مغرب؛ تداوم تلاش های امدادی در سایه کمک های جهانی


با گذشت بیش از 72 ساعت از زلزله ویرانگر مغرب، تلاش های امدادی برای جست وجوی مفقودین تداوم یافته و کمک های بیشتری از کشورهای جهان به سوی رباط ارسال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقامات مغربی و تیم های خارجی امروز سه شنبه، 12سپتامبر اعلام کردند که به تلاش های امدادی در مناطق زلزله زده ادامه می دهند؛ در حالی که شانس یافتن بازماندگان پس از گذشت بیش از 72ساعت از زلزله ویرانگر رو به کاهش است.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه المیادین و بر اساس اعلام وزارت کشور مغرب، تعداد قربانیان این زمین لرزه به 2862کشته و 2501مجروح افزایش یافته است؛ صلیب سرخ پس از زلزله ویرانگر خواستار جمع آوری بیش از صد میلیون دلار برای کمک به این کشور شد.

کمک های الجزایر، در انتظار چراغ سبز رباط  کشور الجزایر به عنوان بخشی از تلاش های بشردوستانه بین المللی، ارسال کمک های فوری لجستیکی و مادی به مغرب را اعلام کرد؛ این اقدام در چارچوب اعلام قبلی این کشور مبنی بر آمادگی برای کمک به ملت برادر مغرب برای مقابله با آثار زلزله است.

خبرنگار المیادین درباره کمک الجزایر گزارش داد: مقامات عالی کشور دستور تهیه سه هواپیما از جمله دو فروند برای دارو، تشک، چادر و مواد غذایی را صادر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله مغرب؛ تداوم تلاش های امدادی در سایه کمک های جهانی

زلزله مغرب؛ تداوم تلاش های امدادی در سایه کمک های جهانی