مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 16:212023-09-17اقتصادي

کشف 11 تن برنج خارج از شبکه در ایلام


مهدی کاکاخانی معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان ایلام، عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای افزایش امنیت غذایی و با تلاش و اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) و همچنین انجام  بازرسی توسط بازرسان اداره کل صمت ایلام و همکاری تعزیرات حکومتی مقدار 11 تن برنج عرضه خارج از شبکه کشف شد.

  وی افزود: ارزش این مقدار برنج کشف شده 4 میلیارد ریال است.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان ایلام ادامه داد: این مقدار برنج مذکور در محل 2 انبار به صورت مخفیانه در شهر ایلام نگهداری می شد.

کاکاخانی با اشاره به اینکه هدف این نگهداری، عرضه خارج از شبکه نگهداری بود، خاطرنشان کرد: این مقدار برنج به عنوان سهمیه موکب ها جهت استفاده در همایش بزرگ اربعین حسینی (ع) بود که در اختیار عاملین توزیع قرار گرفته بود.

  این مقام مسئول تصریح کرد: افراد سودجو در این رابطه با انتقال برنج های دریافتی به مکانی دیگر، قصد تغییر بسته بندی و فروش در بازار آزاد را داشتند.

  وی گفت: در این خصوص برای یک عامل توزیع و همچنین تعداد 2 واحد خواربارفروشی، پرونده تخلف به ارزش 8 میلیارد ریال تشکیل شد و متمهمان جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 11 تن برنج خارج از شبکه در ایلام

کشف 11 تن برنج خارج از شبکه در ایلام