مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 10:102023-09-10اقتصادي

پرداخت بیش از 8 میلیارد تومان دستمزد به زندانیان گیلانی


زندانیان گیلان در 5 ماه نخست امسال بیش از 8 میلیارد تومان با تولید و کار در زندان و کارگاه های تولیدی حقوق دریافت کرده اند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل زندان های گیلان گفت: زندانیان گیلان در 5 ماه نخست امسال بیش از 8 میلیارد تومان با تولید و کار در زندان و کارگاه های تولیدی حقوق دریافت کرده اند.

رضا محمدی اصل در جلسه شورای اداری زندان های گیلان که با حضور مدیرکل، معاونان، روسای ستادی و روسای زندان های تابعه به منظور تشریح مهمترین عملکردها و تبیین خط مشی اولویت های سازمانی برگزار شد، با بیان اینکه بیش از 40 درصد زندانی در 5 ماه گذشته با حضور در کلاس های مهارت آموزی زندان ها آموزش دیده اند، گفت: زندانیان گیلان در 5 ماه نخست امسال بیش از 8 میلیارد تومان با تولید و کار در زندان و کارگاه های تولیدی حقوق دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه چتر حمایتی با اشتغال می تواند برای خانواده زندانیان گسترانده شود، گفت: زندانیان گیلانی در 92 کارگاه فعال فرش بافی، پرورش دام و طیور، ساخت سنگ های مصنوعی، کیف و کفش، سفال، پالت سازی، لنت ماشین و مزارع برنج و .

مشغول به کار هستند و با تمهیدات انجام شده توانستیم با کمک موثر مقامات قضایی بیش از 1113 زندانی را برای اشتغال به این کارگاه های اعزام کنیم که این کار می تواند برای زندانیان و خانواده هایشان امنیت روانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 8 میلیارد تومان دستمزد به زندانیان گیلانی

پرداخت بیش از 8 میلیارد تومان دستمزد به زندانیان گیلانی