مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 10:202023-08-27حوادث

محکومیت 40 درصدی پرونده های قصور پزشکی در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری از تشکیل 34 پرونده قصور پزشکی در استان طی چهار ماهه ابتدایی سال خبر داد و گفت: از این تعداد 13 مورد که شامل حدود 40 درصد پرونده هاست محکوم و برای 21 مورد حکم تبرئه صادر شد.

- حمیدرضا نظیفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، از تشکیل 34 پرونده قصور پزشکی در استان طی چهار ماهه ابتدایی سال خبر داد و گفت:  از این تعداد 13 مورد محکوم و برای 21 مورد حکم تبرئه صادر شد.

وی افزود: در سال گذشته نیز 189 پرونده قصور پزشکی در استان تشکیل شد که از این تعداد برای 69 پرونده حکم محکومیت و 120 پرونده حکم تبرئه صادر شد.

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تشکیل 30 هزار و 311 پرونده در سال گذشته در چهار حوزه معاینات سرپایی، آزمایشگاه، اجساد و کمیسیون، گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیز 10 هزار و 716 پرونده در استان تشکیل شده است.

نظیفی با بیان اینکه بیشترین آمار متوفی در استان مربوط به حوادث رانندگی است، تصریح کرد: به طور متوسط سالانه حدود 900 جسد در پزشکی قانونی استان بررسی می شود که در این میان اجساد ناشی از تصادفات بیشترین تعداد را به خود اختصاص می دهد.

وی ادامه داد: پس از تصادفات آمار نزاع در استان افزایشی بوده و مراجعات بسیاری را به خود اختصاص داده بطوریکه در چهار ماهه ابتدایی امسال سه هزار و 98 پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت 40 درصدی پرونده های قصور پزشکی در چهارمحال و بختیاری

محکومیت 40 درصدی پرونده های قصور پزشکی در چهارمحال و بختیاری