مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-22سياسي

پیشنهادهای طراح قانون «نسخ قانون تغییر ساعت»


طراح قانون «نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور» درباره انتقادات نسبت به قانون «نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور» و تبعات ناشی از اجرای آن عنوان کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، او در عین حال تاکید کرد: همچنان معتقدم که قانون نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور قانون خوبی است و هیئت انطباق مجلس باید در اجرای آن در سال ها آتی نظر دولت درباره کاهش ساعت کاری و برقراری شرایط دورکاری برای کارمندان را بپذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال گذشته در چنین روزی تغییر ساعت رسمی کشور یکی از دغدغه هایی بود که مردم با آن سر و کار داشتند؛ البته بسیاری نیز خوشحال بودند چراکه ساعت رسمی کشور یک ساعت به عقب کشیده می شد و به حالت اصلی بازمی گشت و آنها فرصت داشتند شامگاه 30 شهریور یک ساعت بیشتر استراحت کنند اما امروز دیگر خبری از تغییر ساعت نیست؛ چراکه قانون تغییر ساعت رسمی کشور مصوب 1386/05/31 که به دولت اجازه چنین کاری را می داد با تصمیم نمایندگان مجلس شورای اسلامی لغو شده است.

چرا در سال های قبل ساعت رسمی کشور تغییر می کرد؟ تنها دلیل تغییر ساعت رسمی یا در اصلاح استفاده از ساعت تابستانه (Daylight Saving Time) بهره مندی بیشتر از نور خورشید است؛ این تغییر ساعت رسمی نیز به گونه ای انجام می شود که در 6 ماه ابتدایی سال ساعت - معمولاً یک ساعت- به جلو کشیده می شود و 6 ماه دوم سال به حالت اولیه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادهای طراح قانون «نسخ قانون تغییر ساعت»

پیشنهادهای طراح قانون «نسخ قانون تغییر ساعت»