مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 15:202023-08-28ورزشي

تیم ملی بسکتبال المپیک را از دست داد/ رویا در 6 ثانیه بر باد رفت!


تیم ملی بسکتبال ایران که امیدوار بود با برتری برابر نماینده قاره آفریقا همچنان شانس کسب سهمیه المپیک را داشته باشد، با شکست برابر این تیم در ثانیه های پایانی رویای خود را بر باد رفته دید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم ملی بسکتبال ایران که در گروه G نوزدهمین دوره جام جهانی قرار دارد از ساعت 13:15 دقیقه امروز دوشنبه برای برگزاری دومین دیدار خود در این گروه به مصاف ساحل عاج رفت و با نتیجه 71 به 69 متحمل شکست شد.

ملی پوشان بسکتبال ایران که تا رسیدن به اولین پیروزی در این دوره مسابقات و زنده نگه داشتن شانس حضور در المپیک 6 ثانیه فرصت داشتند نتوانستند از برتری خود استفاده کنند و با خطای فردی فرصت را به حریف دادند که با پرتاب های درست خود جلو بیفتد و در نهایت پیروز میدان شود.

هاکان دمیر سرمربی و بازیکنان تیم ملی ایران به خطایی که در ثانیه های پایانی به سود ساحل عاج گرفته شد به شدت اعتراض کردند اما ثمری برای آنها نداشت.

نتیجه کامل دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و ساحل عاج به این شرح است: * ایران 69 - ساحل عاج 71 (20 بر 15)، (15 به 22)، (21 بر 17)، (13 به 17) کوارتر نخست؛ ثبت اولین برد برای ایران در جام نوزدهم هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال برای آغاز این دیدار از ترکیب جلال آقامیری، حسن علی اکبری، محمد امینی، پیتر گیرگوریان و بهنام یخچالی استفاده کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی بسکتبال المپیک را از دست داد/ رویا در 6 ثانیه بر باد رفت!

تیم ملی بسکتبال المپیک را از دست داد/ رویا در 6 ثانیه بر باد رفت!