مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 09:152023-08-25سياسي

احداث بیش از پنج کیلومتر شبکه برق در پایانه های مرزی


ریمدان_ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، گفت: برای خدمت رسانی شایسته به زائران پاکستانی، برق مورد نیاز پایانه های مرزی ریمدان و میرجاوه تأمین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد رییسی در حاشیه بازدید رییس ستاد اربعین کشور، مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران و هییت همراه از مرز ریمدان اظهار کرد: اقدامات مناسبی در راستای تکمیل زیرساخت های توزیع برق پایانه های مرزی این استان جهت خدمات رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه توزیع برق مشکلی در این مناطق وجود ندارد، بیان کرد: احداث پنج هزار و 400 متر شبکه فشار متوسط و ضعیف، نصب 6 دستگاه ترانسفورماتور، اصلاح 10 کیلومتر شبکه برق، در اختیار قرار دادن یک دستگاه جرثقیل جهت نصب پایه های موکب مرکزی، برق رسانی به ایستگاه خبرگزاری صدا و سیما، برق رسانی و همکاری در زمینه برپایی موکب های پذیرایی از جمله اقدامات مهم انجام شده در مرزهای ریمدان و میرجاوه است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به مجموع اقدامات انجام شده در زائرسرای های امام رضا (ع)، شهید بهشتی و شهید جهان زاده اشاره کرد و افزود: تعویض 105 لامپ، 54 عدد استارتر، نصب 41 کلاهک، 15 عدد فیوز مینیاتوری و یک دستگاه ساعت نجومی، احداث 450 متر کابل خودنگهدار و 150 متر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بیش از پنج کیلومتر شبکه برق در پایانه های مرزی

احداث بیش از پنج کیلومتر شبکه برق در پایانه های مرزی