مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 04:052023-08-28بين الملل

خبرهای ضد و نقیض از فرار داعشی ها از زندانی در شمال سوریه


در پی انتشار خبرهای ضد و نقیض درباره فرار زندانیان داعشی زندان الثانویه الصناعیه در منطقه «غویران» در جنوب الحسکه (شمال سوریه)، شبه نظامیان قسد تحت حمایت آمریکا در اطراف زندان مستقر شده و  مسیرهای منتهی به زندان را مسدود کردند.

- در پی انتشار خبرهای ضد و نقیض درباره فرار زندانیان داعشی زندان الثانویه الصناعیه در منطقه غویران در جنوب الحسکه (شمال سوریه)، شبه نظامیان قسد تحت حمایت آمریکا در اطراف زندان مستقر شده و  مسیرهای منتهی به زندان را مسدود کردند.

منابع خبری از فرار زندانیان داعشی زندان الثانویه الصناعیه در الحسکه و آماده باش نیروهای دموکراتیک سوریه (شبه نظامیان قسد) در اطراف زندان خبر دادند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از المیادین، در پی انتشار خبرهای ضد و نقیض درباره فرار زندانیان داعشی زندان الثانویه الصناعیه در منطقه غویران در جنوب الحسکه (شمال سوریه)، شبه نظامیان قسد تحت حمایت آمریکا در اطراف زندان مستقر شده و  مسیرهای منتهی به زندان را مسدود کردند.

  در همین رابطه، شبکه خبری العالم گزارش داد که قسد در برخی از مناطق شهر الحسکه، قانون منع آمد و شد وضع کرده است.

  المیادین به نقل از منابع آگاه در شمال سوریه گزارش داد که عناصر داعش در زندان الثانویه الصناعیه در محله غویران، تمرد و شورش کردند اما هیچ یک از آنها مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای ضد و نقیض از فرار داعشی ها از زندانی در شمال سوریه

خبرهای ضد و نقیض از فرار داعشی ها از زندانی در شمال سوریه