مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 09:352023-09-19سياسي

اعلام آمادگی سپاه کرمان برای میزبانی کنگره شهدای دانش آموز


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: از آنجا که کرمان به عنوان پایتخت مقاومت جهان اسلام است، بنابراین آمادگی داریم میزبانی کنگره شهدای دانش آموزی کشور را بر عهده بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدعلی نظری صبح امروز سه شنبه 28 شهریورماه در شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: در آستانه بازگشایی مدارس هستیم و روزهایی را پشت سر گذاشتیم که مورد سوءاستفاده دشمن بود و دشمن هم مجدد با شکست مواجه شد، همان طور که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون شکست خورده است.

وی بیان داشت: امروز صحنه جنگ جابه جا شده و از دفاع سخت به سمت تسخیر ذهن ها رفته است و دشمنان به این دل بسته اند که اگر جایی در اذهان یک نسل و قشر تسلط پیدا کنیم، می توانیم، آنها را شکست دهیم و این درست است و بحث عملیات روانی در دنیا حرف اول را می زند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: دوستان و عزیزان ما در آموزش و پرورش، مراکز آموزشی و تربیتی و دانشگاه قلب میدان در جنگ نرم هستند و ما به آنها کمک می کنیم، همان طور که آنها در جنگ سخت که ما وسط میدان بودیم به ما کمک کردند و با رشادت های خودشان آن دفاع هشت ساله را به پیروزی رساندند.

نظری ابراز داشت: دشمن در همه صحنه ها از تحریم و تجزیه و حتی عملیات روانی شکست خورده است و دیدید که برای شهادت امام رضا (ع) فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی سپاه کرمان برای میزبانی کنگره شهدای دانش آموز

اعلام آمادگی سپاه کرمان برای میزبانی کنگره شهدای دانش آموز