مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 22:102023-08-29سياسي

شورای نگهبان با رد مصوبه مجلس حامی وکلا باشد


رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اردبیل گفت: انتظار داریم شورای نگهبان با رد مصوبه مجلس در مورد شغل وکالت حامی فعالان این حوزه باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم امیدی عصر سه شنبه در نشست گروه حقوقی و قضایی در اردبیل، اظهار کرد: این نشست با موضوع مصوبه اخیر مجلس مبنی بر تبعیت مرکز وکلا از مصوبات هیئت مقررات زدایی وزارت اقتصاد با همراهی بسیج حقوقدانان برگزار شده تا ما بتوانیم صدای وکلا را به گوش مسئولان به ویژه اعضای شورای نگهبان برسانیم تا اجازه ندهند با مصوبه اخیر مجلس جایگاه وکالت در کشور خدشه دار شود.

وی تصریح کرد: هدف ما از این گردهمایی حمایت و دفاع از وکلا است و بنده به عنوان نماینده هیئت مدیره مرکز وکلای قوه قضاییه استان اردبیل به عنوان وظیفه ذاتی خود در حمایت از جامعه وکلا این نگاه و تصمیمات را کاملاً نامناسب دانسته و محکوم می کنم.

رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اردبیل گفت: امیدواریم شورای نگهبان با رد این مصوبه دست رد بر سینه جریانات غیراصولی و غیرعقلانی گذاشته و جامعه وکلا را از دغدغه بزرگ برهاند.

امیدی افزود: وکلا امروز با اطمینان خاطر به شغل مقدس وکالت می پردازند و این موضوع می تواند خاتمه یافته محسوب شده و اجازه مخدوش شدن فعالیت وکلا را شاهد نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان با رد مصوبه مجلس حامی وکلا باشد

شورای نگهبان با رد مصوبه مجلس حامی وکلا باشد