مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 12:002023-09-22سياسي

اعزام 3000 نفر از جوانان شیراز به اردوی راهیان نور


رییس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز در تشریح برنامه های مدیریت شهری در ایام هفته دفاع مقدس گفت: امسال 3 هزار نفر از جوانان از طریق شهرداری شیراز با همکاری قرارگاه احمدبن موسی(ع) به اردوهای راهیان نور ‏اعزام شدند.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز در تشریح برنامه های مدیریت شهری در ایام هفته دفاع مقدس گفت: امسال 3 هزار نفر از جوانان از طریق شهرداری شیراز با همکاری قرارگاه احمدبن موسی(ع) به اردوهای راهیان نور ‏اعزام شدند.

محمدرضا هاجری با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: به مناسبت این ایام برنامه های مختلف به همت مدیریت شهری در سطح شیراز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، رییس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 31 شهریورماه گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و ‏شهادت، سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز و همچنین روابط عمومی مناطق یازده گانه شهرداری شیراز در تمامی شهر، با اقدامات انجام شده و آذین بندی و فضاسازی در سطح شهر شیراز حال و هوای دوران ‏دفاع مقدس را زنده کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 3000 نفر از جوانان شیراز به اردوی راهیان نور

اعزام 3000 نفر از جوانان شیراز به اردوی راهیان نور