مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:402023-08-26دانش

مربیگری هوش مصنوعی برای بازوهای رباتیک


پژوهشگران از فناوری یادگیری تقویتی عمیق که روشی پیشرفته در یادگیری ربات ها و مشابه با آموزش سگ ها با روش پاداش و تنبیه است، استفاده کردند و به نتایج شگفت انگیزی در رابطه با آموزش بازوهای رباتیک دست یافتند.

- پژوهشگران از فناوری یادگیری تقویتی عمیق که روشی پیشرفته در یادگیری ربات ها و مشابه با آموزش سگ ها با روش پاداش و تنبیه است، استفاده کردند و به نتایج شگفت انگیزی در رابطه با آموزش بازوهای رباتیک دست یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، دانشمندان دانشگاه بریستول سیستم جدیدی را توسعه داده اند که به ربات ها اجازه می دهد کارهای دو دستی را از یک کمک رسان مجازی یاد بگیرند.

این سیستم موسوم به Bi-Touch می تواند در صنایعی مانند چیدن میوه، خدمات خانگی و اندام های مصنوعی کاربرد داشته باشد.

مهارت دو دستی چیست؟ مهارت دو دستی در رباتیک نوعی مهارت رباتیک است که شامل استفاده از دو بازو یا دست رباتیک برای انجام کارهایی است که نیاز به دقت، هماهنگی و بازخورد دارند.

مهارت دو دستی می تواند به دستکاری اشیای بزرگ، سنگین و غیرمتقارن مانند باز کردن ظرف ادویه یا قرار دادن یک باتری در یک دستگاه کمک کند.

مهارت دو دستی را با استفاده از سخت افزار کم هزینه و الگوریتم های یادگیری تقلیدی می توان از ویدیوها و نمایش های انسانی نیز آموخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربیگری هوش مصنوعی برای بازوهای رباتیک

مربیگری هوش مصنوعی برای بازوهای رباتیک