مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 16:402023-08-31ورزشي

اردبیل در لیگ یک صاحب تیم شد


رییس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: بعد از هفت سال اردبیل در لیگ یک کشور صاحب تیم شد.

- صمد نوتاش در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: اردبیل با خرید امتیاز تیمی از ساوه به نام خوشه طلایی در لیگ یک کشور جام آزادگان حضور دارد و مسابقاتش را از هفته آینده آغاز می کند.

وی تصریح کرد: از 10 روز پیش اردوی آمادگی این تیم در تهران برپا شده و در این مدت چهار بازی تدارکاتی نیز با حریفان خود در سطح لیگ یک برگزار کرده است.

رییس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: در مسابقات دوستانه برگزار شده پیش از شروع لیگ دسته یک، تیم خوشه طلایی اردبیل توانست سه برد و یک تساوی را به دست آورد که از جمله بازی تدارکاتی این تیم با باشگاه خلیج فارس ماهشهر بود.

نوتاش افزود: لیگ یک کشور از 11 شهریورماه آغاز می شود و تیم خوشه طلایی اردبیل 12 شهریور اولین بازی خود را با نفت و گاز گچساران، در گچساران انجام می دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در هفته دوم و سوم تیم خوشه طلایی اردبیل در ورزشگاه تختی این شهر میزبان تیم های سایپا و مس کرمان خواهد بود.

رییس هیئت فوتبال استان اردبیل از هواداران پرشور اردبیلی خواست تا این تیم را در بازی های لیگ دسته یک که در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار می شود، همراهی و تشویق کرده تا نتایج مناسبی نصیب این تیم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل در لیگ یک صاحب تیم شد

اردبیل در لیگ یک صاحب تیم شد