مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:452023-08-26سياسي

برگزیدگان «کنگره بین المللی رویان» و «جشنواره بین المللی رویان» معرفی شدند


برگزیدگان بیست و چهارمین کنگره بین المللی رویان و بیست ودومین جشنواره بین المللی رویان در نشست خبری بیست و چهارمین کنگره بین المللی رویان که امروز در پژوهشگاه رویان برگزار شد، - برگزیدگان کنگره بین المللی رویان و جشنواره بین المللی رویان معرفی شدند برگزیدگان بیست و چهارمین کنگره بین المللی رویان و بیست ودومین جشنواره بین المللی رویان در نشست خبری بیست و چهارمین کنگره بین المللی رویان که امروز در پژوهشگاه رویان برگزار شد، معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از برگزاری 20 دوره جشنواره بین المللی رویان و جذب مشارکت تعداد بسیار زیادی از پژوهشگران از سراسر جهان، اعضای شورای علمی جشنواره تصمیم گرفتند که در فرآیند برگزاری آن تحولاتی ایجاد کنند.

در همین راستا از سال 1401 (پس از دو سال توقف برگزاری این جشنواره به دلیل همه گیری جهانی ویروس Covid 19) گروه های علمی جشنواره مستقر در پژوهشگاه رویان، نامزدهای خود را از بین دانشمندان جوان در دو سطح بین المللی و ملی به دبیرخانه جشنواره معرفی کردند.

در همین راستا در سال 1402 نیز نامزدهایی از دانشمندان جوان و مؤثر ایرانی توسط گروه های علمی جشنواره، انتخاب و پس از تکمیل فرایند داوری، نهایتاً در سه حوزه فعالیت پ‍‍‍ژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی شامل علوم تولید مثل، زیست شناسی و فناوری های سلول ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان «کنگره بین المللی رویان» و «جشنواره بین المللی رویان» معرفی شدند

برگزیدگان «کنگره بین المللی رویان» و «جشنواره بین المللی رویان» معرفی شدند