مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 09:052023-09-12فرهنگي

خواندن ناخوانده های استاد فقید موسیقی در یک کتاب پژوهشی


مجموعه پژوهشی «اخبار و اسناد ابوالحسن صبا در مطبوعات و آرشیو اسناد ملی» عنوان یکی از تازه ترین کتاب ها در بازار نشر آثار موسیقایی است که به تازگی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

- مجموعه پژوهشی اخبار و اسناد ابوالحسن صبا در مطبوعات و آرشیو اسناد ملی عنوان یکی از تازه ترین کتاب ها در بازار نشر آثار موسیقایی است که به تازگی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اخبار و اسناد ابوالحسن صبا در مطبوعات و آرشیو اسناد ملی عنوان یکی از تازه ترین کتاب های منتشر شده نشر ماهور است که در قالب یک اثر پژوهشی به کوشش مهدی نورمحمدی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

در توضیح این کتاب آمده است: این کتاب حاوی 2 بخش است: در بخش اول که حاصل بررسی و جستجوی گسترده در روزنامه ها و مجلات بعضا دشواریاب یا کمیاب است، هرگونه خبر مرتبط با ابوالحسن صبا، اعم از اعلان و گزارش کنسرت ها، فعالیت های هنری، زندگی و آثار، خاطرات و مسائل مربوط به درگذشت، خاکسپاری و مجالس یادبود و نیز نوشته های پژوهشگران درباره وی گردآوری شده است.

ازجمله نکات این بخش، گردآوری نوشته ها و مقالات صبا درباره سنتور ، پنج ضربی و هفت ضربی و نواختن رنگ است که دربردارنده نکات سودمندی برای علاقه مندان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواندن ناخوانده های استاد فقید موسیقی در یک کتاب پژوهشی

خواندن ناخوانده های استاد فقید موسیقی در یک کتاب پژوهشی