مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 20:002023-09-12اقتصادي

مشاورین املاک حق خرید و فروش امتیاز مسکن ملی را ندارند


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین با تاکید بر برخورد قانونی با واسطه های معاملات مسکن در نایین گفت: مشکلات زمین و مسکن شهرستان نایین با اقدامات و پیگیری های انجام شده بزودی حل می شود.

- مهدی علمی، رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین در گفت و گو با خبرنگار فارس در نایین، اظهار کرد: مواردی که باید این واحدهای صنفی رعایت کنند را بازگو کرده و طبق یک روند آموزشی تمام قوانین را اطلاع رسانی کردیم تا در هنگام بازرسی ها بهانه ای وجود نداشته باشد.

علمی با بیان اینکه طبق بررسی های فنی و مقایسه ای در شهرستان نایین با شهرستان های اطراف، در ماه های اخیر افزایش قیمت بسیار زیاد بوده است، گفت: باید واسطه های مسکن را از مشاورین املاک جدا کنیم و با مشاور املاکی که در زمینه دلالی ورود پیدا کرده و باعث تأثیرگذاری در قیمت ها شده است، برخورد شود و همچنین طبق دستور دادستان شهرستان با واسطه های مسکن نایین برخورد قانونی خواهد شد.

مشاورین املاک حق خرید و فروش امتیاز مسکن ملی را ندارند رییس اداره راه و شهرسازی نایین با اشاره به اینکه ویلایی شدن واحد های مسکونی نهضت ملی در نایین، باعث طمع دلال ها و تاثیر بر قیمت ها خواهد شد، بیان کرد: خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیر قانونی است و مردم باید نسبت به این موضوع آگاه شوند که مشاورین املاک حق خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاورین املاک حق خرید و فروش امتیاز مسکن ملی را ندارند

مشاورین املاک حق خرید و فروش امتیاز مسکن ملی را ندارند