مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 15:102023-08-30سياسي

همایش کشوری مدیران مدارس جامعه القرآن برگزار شد


همایش کشوری مدیران مدارس جامعه القرآن به منظور رشد کمی و کیفی مدارس با حضور مدیر عامل، قائم مقام و معاونین جامعه القرآن الکریم و اهل البیت علیهم السلام برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همایش کشوری مدیران مدارس جامعه القرآن الکریم به منظور تبیین آیین نامه جامع مدارس با مدیران، معاونین آموزش و نمایندگان حقوقی مدارس سراسر کشور با حضور مدیر عامل، قائم مقام و معاونین جامعه القرآن الکریم و اهل البیت علیهم السلام در سالن همایش های ستاد مرکزی قم برگزار شد.

با توجه به نزدیک بودن آغاز سال تحصیلی جدید و به منظور رشد کمی و کیفی مدارس در تقویت ارتباط و تعامل مؤثر با ستاد مرکزی قم، مدیران جامعه القرآن الکریم اقدام به برگزاری این همایش کردند.

تبیین آیین نامه جامع مدارس با حضور مدیران معاونان آموزشی و نمایندگان حقوقی مدارس سراسر کشور، نشست صمیمانه و پرسش و پاسخ شرکت کنندگان همایش با مدیر عامل، قائم مقام و معاونت های ستاد مرکزی جهت حل مشکلات و زمینه سازی آغاز سال تحصیلی جدید، همفکری و گفتگو پیرامون ویژه برندسازی مجموعه مدارس جامعه القرآن با هدف خلق ارزش مطلوب برای دانش آموزان و علاقه مندان معارف دینی، همچنین رونمایی از طرح همسان سازی تابلوهای مدارس در راستای ایجاد نظم و زیبایی و نحوه استفاده از ظرفیت های درون سازمانی و کاهش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش کشوری مدیران مدارس جامعه القرآن برگزار شد

همایش کشوری مدیران مدارس جامعه القرآن برگزار شد