مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 12:002023-09-17سياسي

BRT کرج از میدان حصارک تا میدان کرج راه اندازی می شود


نایب رییس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج گفت:با راه اندازی خط بی آر تی اولویت تردد با شهروندانی است که برای جابه جایی از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند و قرار نیست این مسیر با خودروهای تک سرنشین کور شود.

- ایسنا/البرز نایب رییس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج گفت:با راه اندازی خط بی آر تی اولویت تردد با شهروندانی است که برای جابه جایی از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند و قرار نیست این مسیر با خودروهای تک سرنشین کور شود.

علیرضا رحیمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه خط بی آر تی شهر کرج از میدان حصارک تا میدان کرج و از آنجا تا میدان شهید سلطانی را پوشش می دهد، اظهار کرد: در فاز نخست، این پروژه از میدان حصارک تا میدان کرج اجرایی می شود.

وی ادامه داد: بدیهی است با راه اندازی این خط، از هر طرف این مسیر یک لاین تردد خودرو حذف می شود که قطعا با مقاومت شهروندان مواجه خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه در مسیر میدان حصارک تا میدان کرج حدود 19 ایستگاه پیش بینی شده، بیان کرد: پیمانکار این پروژه انتخاب شده و پیش بینی می شود فرایند اجرایی آن تا یک ماه آینده آغاز شود.

این مسئول تصریح کرد: بدون شک در مسیر اجرای این پروژه وجود دوربرگردان توجیهی ندارد و باید در این مسیر اصلاح هندسی صورت بگیرد که نصب چراغ در سه راه پست خانه یکی از این اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

BRT کرج از میدان حصارک تا میدان کرج راه اندازی می شود

BRT کرج از میدان حصارک تا میدان کرج راه اندازی می شود