مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:252023-08-23اقتصادي

معرفی 159 متخلف بهداشتی به مراجع قضایی


مدیرکل دامپزشکی گیلان از معرفی 159 متخلف بهداشتی به مراجع قضایی خبر داد و گفت: 15 واحد صنفی متخلف با حکم قضایی به علت تهدید علیه بهداشت عمومی پلمب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی بابایی ظهر چهارشنبه در گفتگو با رسانه ها اظهار کرد: در راستای انجام وظایف حاکمیتی و تحقق اهداف نظارتی دامپزشکی و به منظور برخورد قاطع با هر گونه تخلف بهداشتی در امر عرضه فرآورده های خام دامی، بازدید و نظارت از مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی از جمله قصابی ها، رستوران ها، کبابی ها و مرغ فروشی ها به صورت مستمر انجام می شود.

بابایی افزود: نقش پروتیین به ویژه پروتیین حیوانی در تغذیه انسان مهم بوده و بسیاری از بیماری های مشترک بین انسان و دام نیز از همین طریق منتقل می شود، لذا کنترل بهداشتی فرآورده های خام دامی راه اصولی مبارزه با بیماری های مشترک در انسان می باشد و در طی 4 ماهه نخست امسال بیش از 24 هزار و780 بازدید توسط بازرسان دامپزشکی استان گیلان از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی تحت نظارت دامپزشکی انجام شد و در مجموع بیش از 36 هزار و 360 کیلوگرم گوشت غیر قابل مصرف امحا شد.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت 159 متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند و 15 واحد صنفی متخلف با حکم قضایی به علت تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق عدم رعایت شرایط بهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 159 متخلف بهداشتی به مراجع قضایی

معرفی 159 متخلف بهداشتی به مراجع قضایی