مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 12:552023-09-09اقتصادي

گرانفروشی در لباس فرم مدارس ناشی از توافق مدیران با خیاطان است


معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با اشاره به اعلام نرخنامه لباس فرم مدارس و ممنوعیت دریافت وجه اضافی گفت: مشکل این است غالبا مدیران مدارس با خیاطی ها در خصوص قیمت توافق می کنند که پرونده های تخلف زیادی هم تشکیل شده است.

- مرتضی بیدآبادی در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه نرخ لباس فرم مدارس استان 25 تیرماه امسال به اتحادیه پوشاک و اتاق اصناف ابلاغ شده است اظهار کرد: قیمت لباس فرم مدارس همدان از 270 هزار تومان تا سایز های بزرگ 450 هزار تومان ابلاغ شده است.

وی بیان کرد: به آموزش و پرورش نرخ لباس فرم مدارس ابلاغ و در گروه های شبکه شاد نیز اعلام شده و در حال حاضر نظارت بر روی قیمت ها وجود دارد اما مشکل این است غالبا مدیران مدارس با خیاطی ها در خصوص قیمت توافق می کنند که پرونده های تخلف زیادی هم در این خصوص تشکیل شده است.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه گران فروشی هایی در خصوص نرخ لباس فرم مدارس وجود دارد عنوان کرد: اگر شاکی خصوصی باشد و یا از سوی مدارس اعلام شود که گران فروشی صورت گرفته، پیگیری لازم انجام و در صورت تخلف به تعزیرات معرفی می شوند و باید تمام هزینه های اضافی برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانفروشی در لباس فرم مدارس ناشی از توافق مدیران با خیاطان است

گرانفروشی در لباس فرم مدارس ناشی از توافق مدیران با خیاطان است