مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 08:512023-09-10اقتصادي

پایان شهریور آخرین فرصت انتقال حساب بانکی واحدهای صنعتی و معدنی کردستان به استان


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: طرح های صنعتی، واحدهای معدنی و تولیدی و صنایع معدنی تا پایان شهریور فرصت دارند که حساب های بانکی خود را به استان منتقل کنند در غیر اینصورت ترک فعل محسوب شده و هیچگونه خدماتی به آنها قطع ارائه نمی شود.

- بختیار خلیقی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در قانون برنامه ششم توسعه و بر اساس ضوابط قانونی به وضوح بیان شده که حساب ها و گردش بانکی و خرید فروش معادن، صنایع و واحد های تولیدی حتما باید در استان محل ذخایر معادن و صنایع باشد، هم چنین دفاتر مالی و قانونی نیز باید در همان استان مستقر شود.

وی افزود: در راستای اجرای همین قانون، حوزه مالیاتی باید در همین استان تعیین شود و شورای معادن استان نیز موظف به نظارت بر اجرای این موضوع هستند.

خلیقی با اشاره به اینکه تاکنون در استان جلسات متعددی برای اجرای بهینه این قانون تشکیل شده است، افزود: در جلسات مشترک نیز برای صاحبان صنایع و معادن این موضوع طرح و نهادینه شده است.

وی با اشاره به اینکه قانون انتقال حساب بانکی معادن، صنایع و واحد های تولیدی نهایتا در شورای معادن و تسهیل رفع موانع تولید توسط استاندار تصویب شد، یادآور شد: از سال گذشته این نهضت آغاز شده و به تمام صاحبان طرح های صنعتی تولیدی معادنی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان شهریور آخرین فرصت انتقال حساب بانکی واحدهای صنعتی و معدنی کردستان به استان

پایان شهریور آخرین فرصت انتقال حساب بانکی واحدهای صنعتی و معدنی کردستان به استان