مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 13:052023-09-10سياسي

7000 زائر اربعینی از خدمات هلال احمر آذربایجان غربی برخوردار شدند


سرپرست هلال احمر آذربایجان غربی گفت: از 27 مرداد تا روز شنبه، هفت هزار و 50 زائر اربعینی از خدمات این نهاد در استان به ویژه تمرچین پیرانشهر برخوردار شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید محبوبی در این زمینه با تاکید بر حضور یکپارچه همه دستگاه ها در اجرای هر چه بهتر ارائه خدمات به زائران اربعینی اظهار کرد: یکی از زیبایی های منحصر به فرد پیاده وری اربعین، وحدت کاری همگانی است که دولت و مردم در کنار هم برای نشان دادن زیبایی های این حرکت جهانی تلاش می کنند.

وی با اشاره به عملکرد تیم 300 نفری هلال احمر آذربایجان غربی در ایام اربعین امسال اضافه کرد: این تیم تاکنون به هفت هزار و 50 نفر خدمات متفاوت ارائه کرده که 576 مورد آن خدمات درمان سرپایی از جمله رسیدگی به سوختگی، تاول و بریدگی است.

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با بیان اینکه در این مدت به 6 هزار و 474 نفر نیز خدمات مراقبت و سلامت ارائه شده است، افزود: زائران اربعینی با کنترل فشار خون و قند خون خود در موکب های هلال احمر از سلامت خود مطمئن می شوند.

محبوبی با بیان اینکه مأموریت هلال احمر تا بیستم شهریور ادامه دارد، گفت: تاکنون 30 هزار ماسک N95 نیز توسط این نهاد بین زائران اربعین توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7000 زائر اربعینی از خدمات هلال احمر آذربایجان غربی برخوردار شدند

7000 زائر اربعینی از خدمات هلال احمر آذربایجان غربی برخوردار شدند