مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-19اقتصادي

موفقیت در ساخت دستگاه تولید اورینگ مبتنی بر هوش مصنوعی بعد از آلمان، ایتالیا و چین


محققان یکی از شرکت های دانش بنیان دستگاهی را برای تولید اورینگ مبتنی بر بینایی ماشین به تولید رساندند که به گفته آنها، یکی از مزیت های اصلی دستگاه تولیدی نسبت به رقبای خارجی، - سفارشی سازی محصولات بر حسب نیاز مشتریان، پشتیبانی و خدمات پس از فروش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دستگاه کنترل کیفی و ابعادی اورینگ (O-ring)، واشر و کاسه نمد محصول جدید یکی از شرکت های دانش بنیان است که در آن از الگوریتم های آشکارسازی بر مبنای بینایی ماشین استفاده شده است.

بینایی ماشین (machine vision) مجموعه ای از اجزای یکپارچه برای استفاده از اطلاعات استخراج شده از تصاویر دیجیتال جهت هدایت خودکار عملیات ساخت و تولید است.

بینایی ماشین کاربردهای گسترده ای در صنایع مختلف از جمله صنایع فولاد، الکترونیک، خودروسازی و قطعات خودرو، پلیمری، غذایی، دارویی، پزشکی و بهداشتی و .

دارد.

مهندس مهدی نادی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در حاشیه مراسم رونمایی از این دستگاه در جمع خبرنگاران، اتوماسیون صنعتی، پردازش تصویر، رباتیک و هوش مصنوعی را از زمینه های فعالیت تحقیقاتی این شرکت نام برد و گفت: هسته اصلی این شرکت متشکل از متخصصان پردازش تصویر و بینایی ماشین، متخصصان برنامه نویسی نرم افزار رابط کاربری، تیم طراح و ساخت و تولید مکانیک و تیم مهندسی برق الکترونیک و کنترل است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت در ساخت دستگاه تولید اورینگ مبتنی بر هوش مصنوعی بعد از آلمان، ایتالیا و چین

موفقیت در ساخت دستگاه تولید اورینگ مبتنی بر هوش مصنوعی بعد از آلمان، ایتالیا و چین