مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 11:302023-09-20سياسي

قالیباف؛ سخنران رژه ملی قوای مسلح در بندرعباس


فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان گفت: رییس مجلس شورای اسلامی سخنران مراسم رژه ملی 31 شهریورماه نیروهای مسلح در بندرعباس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان ظهر امروز در یک نشست خبری اظهار کرد: رژه 31 شهریور ماه مظهر صلابت و اقتدار قوای نظامی و انتظامی در قالب ملی و با حضور و سخنرانی ریاست مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

وی گفت: دفاع مقدس دانشگاه انسان سازی است که شهدا به مدارج عالی آن دست پیدا کردند و به قله اعلای درجات آن رسیدند و مفتخریم تا در این ایام سالروز دفاع مقدس بتوانیم گوشه ای از آن رشادت ها و مظلومیت ها را بیان کنیم.

سردار سالاری، فرهنگ ما می توانیم را محصول دفاع مقدس و استمرار اندیشه حسینی عنوان و خاطرنشان کرد: معنویت، دینداری و آرمانخواهی در وجود ملت ایران در دوران دفاع مقدس تبلور یافت و ملتی با دستان خالی مقابل استکبار ایستاد و به پیروزی رسید.

فرمانده سپاه امام سجاد، شعار محوری هفته دفاع مقدس امسال را ما متحدیم عنوان کرد و بیان داشت: بیش از 800 عنوان برنامه توسط رده های مختلف سپاه و بسیج در استان اجرا خواهد شد.

پایان پیام/    


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف؛ سخنران رژه ملی قوای مسلح در بندرعباس

قالیباف؛ سخنران رژه ملی قوای مسلح در بندرعباس