مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 15:252023-08-27اقتصادي

پردیس دانشگاهی دانشکده علوم پزشکی ساوه افتتاح شد


همزمان با فرا رسیدن هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی، رییس مجمع خیرین سلامت کشور و جمعی از مقامات استانی و شهرستانی، پروژه پردیس دانشگاهی دانشکده علوم پزشکی ساوه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

- ایسنا/مرکزی همزمان با فرا رسیدن هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی، رییس مجمع خیرین سلامت کشور و جمعی از مقامات استانی و شهرستانی، پروژه پردیس دانشگاهی دانشکده علوم پزشکی ساوه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

استاندار مرکزی یکشنبه پنجم شهریورماه 1402 در این مراسم گفت: همزمان با هفته دولت 145 پروژه به بهره برداری می رسد و ساوه رتبه نخست استان در ایجاد میزان اشتغال و فرصت شغلی پروژه های هفته دولت را به خود اختصاص داده است.

فرزاد مخلص الائمه افزود: هر موجود زنده ای شاکله فیزیکی و معنوی دارد و خیرین بزرگ کشور جزوی از هویت اجتماعی و مولفه های اصلی اجتماع هستند.

اگر خیرین نبودند نظام هویتی ما دچار مشکل می شد و آثار و برکات کار خیر آنها برای جامعه امروزی و آینده جاری و ساری خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در سفرهای ریاست جمهوری پروژه های کمتر از 50 درصد پیشرفت فیزیکی در ردیف اعتبار دولتی قرار نمی گیرند، اما در سفر هیات دولت به استان مرکزی چند پروژه با پیشرفت فیزیکی کمتر از 50 درصد نظیر بیمارستان 250 تخت خوابی در ردیف اعتبارات دولتی قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس دانشگاهی دانشکده علوم پزشکی ساوه افتتاح شد

پردیس دانشگاهی دانشکده علوم پزشکی ساوه افتتاح شد