مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 21:002023-09-01سياسي

برپایی 40 موکب دلدادگان حسینی در روز اربعین در گنبدکاووس


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: در روز اربعین از روستای «قوینلی» تا امامزاده یحیی بن زید(ع)،40 موکب برای دلدادگان حسینی برپا می شود.

- حجت الاسلام احمدرضا کریمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس اظهارکرد: دلدادگان حسینی گنبدکاووس در روز اربعین تعداد 40 موکب را از روستای قوینلی تا امامزاده یحیی بن زید(ع) برپا می کنند و در این موکب ها خدماتی شامل پذیرایی صبحانه، توزیع حلیم، آب معدنی، شربت، موکب کودکان، موکب های فرهنگی شامل حجاب و عفاف،مهدویت، پاسخگویی به شبهات اعتقادی و مشاوره خانواده، ارائه سیم کارت رایگان، ویزیت رایگان و غیره ارائه می شود.

وی تصریح کرد: مسیر پیاده روی دلدادگان حسینی از نماز صبح از شهرستان گالیکش و مینودشت به طرف گنبدکاووس و میدان بسیج آغاز می شود و دلدادگان حسینی مسیرهای کمربند صیادشیرازی، جاده سلامت، میدان 17 شهریور، بلوار منا، بلوار امامزاده را طی کرده و در صحن امامزاده یحیی بن زید(ع) تجمع کرده تا مراسم عزاداری را بصورت متمرکز برگزار کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: شهروندان و دلدادگان حسینی که مایل هستند که در برپایی این موکب ها مشارکت کنند، می توانند کمک های نقدی خود را بشماره کارت 6037997599732592 بنام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی واریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 40 موکب دلدادگان حسینی در روز اربعین در گنبدکاووس

برپایی 40 موکب دلدادگان حسینی در روز اربعین در گنبدکاووس