مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 11:252023-08-29سياسي

بهره وری استفاده کارآمد از منابع و تعدیل هزینه ها است


معاون برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: نظام بهره وری استفاده کارآمد از منابع و کاهش هزینه ها به همراه اثربخشی مؤثر در حوزه اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا خوشزاد صبح سه شنبه در جلسه کمیته بهره وری در اردبیل اظهار کرد: سازمان ملی بهره وری در استان ها مسئولیت ها و مأموریت های خود را با محوریت دانشگاه، استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی تعریف و تعیین کرده تا ما بتوانیم از این ظرفیت در قالب تفاهم نامه سه جانبه استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در کنار مطالعات و برنامه ریزی دقیق در نظام بهره وری و در بخش اجرا نیز ما سعی می کنیم از ظرفیت دانشگاه محقق اردبیلی، علوم پزشکی و علمی – کاربردی به عنوان سه دانشگاه دولتی استفاده کنیم تا با ارائه نظرات و پیشنهادات بتوان به اهداف موردنظر دست پیدا کرد.

معاون برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل افزود: در برخی از استان ها این تفاهم نامه اجرایی شده و در استان اردبیل نیز کارهای اثربخش در این حوزه آغاز شده تا ما بتوانیم از ظرفیت این مراکز علمی و دانشگاهی در توسعه برنامه ها با رویکرد نظام بهره وری استفاده کنیم.

خوشزاد بیان کرد: سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی در بحث بهره وری از نیروی انسانی مولد، سرمایه و منابع مالی و همچنین نظام کارآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره وری استفاده کارآمد از منابع و تعدیل هزینه ها است

بهره وری استفاده کارآمد از منابع و تعدیل هزینه ها است