مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 10:562023-09-03اجتماعي

آخرین اخبار از خدمت رسانی به زوار اربعین در مرزهای شلمچه و چذابه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، تا برپایی همایش میلیون اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و 72 یار باوفایش 3 روز دیگر باقی مانده است و خیل عشاق الحسین(ع) از سراسر دنیا راهی کربلای معلا هستند.

با نزدیک شدن به اربعین حسینی حضور خیل زائران آستان مقدس حضرت سیدالشهدا(ع) در مرز شلمچه در شهرستان خرمشهر و مرز چذابه در شهرستان دشت آزادگان بیشتر می شود که می خواهند خود را به بارگاه ملکوتی ارباب برسانند.

خدمت رسانی به زوار حضرت امام حسین(ع) در مرزهای استان خوزستان دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی و سردار شهید بهنام محمدی راد در روزهای ابتدایی ماه صفر آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

افتتاح درمانگاه های شبانه روزی شهدای امنیت در همین ارتباط در مرزهای شلمچه و چذابه درمانگاه های شبانه روزی شهدای امنیت استان افتتاح شده و در حال خدمت رسانی به زوار حسینی هستند.

بهرامعلی رستمی معاون بهداری فرمانده انتظامی خوزستان در بازدید از مرز چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مرزهای شلمچه و چذابه درمانگاه های شبانه روزی شهدای امنیت خوزستان افتتاح شده و در حال خدمتگزاری به زوار حسینی هستند.

  وی در رابطه با درمانگاه کانکسی مستقر در مرز چذابه افزود: در این مرز توانسته ایم در 2 مقر کانکسی و استقرار همه ملزومات، خدمات شایسته ای را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار از خدمت رسانی به زوار اربعین در مرزهای شلمچه و چذابه

آخرین اخبار از خدمت رسانی به زوار اربعین در مرزهای شلمچه و چذابه