مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 18:352023-09-18اقتصادي

دو برابر نیاز استان همدان گندم خریداری شده است


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی همدان از خرید 409 هزار تن گندم تضمینی در استان همدان طی امسال خبر داد و گفت: خرید تضمینی گندم در همدان نسبت به سال گذشته 30 درصد رشد داشته و توانسته ایم تاکنون دو برابر نیاز استان خرید داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز تور راهیان پیشرفت ویژه اصحاب رسانه از سوی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان همدان برگزار و از سیلوی کوریجان و کارخانه آرد ممتاز بازدید شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی همدان در این بازدید به تشریح فرآیند خرید تضمینی گندم در سیلوی کوریجان پرداخت و اظهار کرد: این سیلو ظرفیت ذخیره سازی 85 هزار تن گندم را برای پشتیبانی از گندم و آرد استان همدان و غرب کشور را دارد.

حسین خوانساری با اشاره به اینکه در حال حاضر 30 هزار تن گندم در این سیلو ذخیره شده است گفت: در این مرکز 18 کندوی ذخیره سازی گندم وجود دارد که ذخیره سازی هر کندو به 4 هزار تن می رسد.

خرید 409 هزار تن گندم تضمینی در همدان وی از خرید 409 هزار و 772 تن گندم تضمینی طی امسال در استان خبر داد و افزود: تقریبا 205 هزار تن گندم برای تبدیل به آرد و نان در استان مورد نیاز است  که خوشبختانه امسال موجودی ما دو برابر شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی همدان با اشاره به اینکه خرید تضمینی گندم در استان نسبت به سال گذشته 30 درصد رشد داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو برابر نیاز استان همدان گندم خریداری شده است

دو برابر نیاز استان همدان گندم خریداری شده است