مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 09:452023-09-03اجتماعي

33 وظیفه و ماموریت سازمان حفاظت محیط زیست به ادارات کل تفویض شد


تفویض 33 وظیفه و ماموریت سازمان حفاظت محیط زیست به ادارات کل استانها در راستای تسریع در خدمت رسانی صورت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سازمان حفاظت محیط زیست در راستای تسریع در خدمت رسانی و بهبود فرایندها و مأموریت های سازمانی هم راستا با چشم اندازهای دولت بخشی از وظایف و مأموریت های سازمانی را در قالب 33 وظیفه مندی تفویض و به ادارت کل حفاظت محیط زیست استان ها توسط معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست ابلاغ کرد.

این وظایف و مأموریت ها به شرح ذیل است: 1- صدور مجوز مطالعات زیست محیطی برای دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، علمی آموزشی و مشاوران تخصصی ذیصلاح در مناطق چهارگانه تحت مدیریت و مناطق آزاد در محدوده استان 2- صدور مجوز نمونه برداری از گونه های جانوری و گیاهی برای مطالعات و تحقیقات علمی، آموزشی داخلی و خارجی مورد تأیید.

(لازم به توضیح است، مجوز نمونه برداری از گونه ها برای مطالعه و تحقیقات علمی و آموزشی در صورت نیاز به خروج نمونه از کشور توسط سازمان مرکزی صادر می شود.

) 3- صدور مجوز فیلم برداری و عکس برداری از مناطق تحت مدیریت سازمان پس از احراز هویت و صلاحیت متقاضیان 4- صدور مجوز ورود گردشگران و بازدید کنندگان داخلی و خارجی به مناطق تحت مدیریت سازمان و بازدید از این مناطق پس از احراز هویت بازدیدکنندگان و در مورد گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 وظیفه و ماموریت سازمان حفاظت محیط زیست به ادارات کل تفویض شد

33 وظیفه و ماموریت سازمان حفاظت محیط زیست به ادارات کل تفویض شد