مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 14:052023-08-31اقتصادي

بلاتکلیفی بیمارستان 96 تختخوابی بافق 7 ساله شد


رییس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بافق در خصوص زمانبندی اتمام طرح بیمارستان 96 تختخوابی که ساخت آن از سال 95 شروع شده است، گفت: این طرح کد تعریف شده ای ندارد تا برای آن اعتبار سالیانه در نظر گرفته شود.

- ایسنا/یزد رییس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بافق در خصوص زمانبندی اتمام طرح بیمارستان 96 تختخوابی که ساخت آن از سال 95 شروع شده است، گفت: این طرح کد تعریف شده ای ندارد تا برای آن اعتبار سالیانه در نظر گرفته شود.

احسان ثنایی با بیان این که بیمارستان جدید 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تکمیل آن نیازمند تزریق بودجه بالفور نه قطره ای است، افزود: تاکنون 60 میلیارد تومان از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در ساخت بیمارستان هزینه شده و برای اتمام طرح به صورت عمرانی حداقل 80 تا 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی تصریح کرد: با وجود همه مسائل و مشکلاتی که وجود دارد، تمام دستگاه های شهرستان اعلام آمادگی کردند تا در تکمیل این طرح همکاری داشته باشند.

این مسئول تکمیل هر چه زودتر این طرح را گامی برای حفظ حقوق بیت المال اعلام کرد و افزود: قرار گرفتن این طرح در شرایط افزایش نرخ ها و تکمیل نشدن به هنگام آن، تضییع حقوق بیت المال را در پی داشته و هر چه دیرتر این طرح به بهره برداری برسد، حقوق بیشتری از بیت المال تضییع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی بیمارستان 96 تختخوابی بافق 7 ساله شد

بلاتکلیفی بیمارستان 96 تختخوابی بافق 7 ساله شد