مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 20:202023-08-29سياسي

معاون سیما پس از حضور در کنسرت راغب چه گفت؟


معاون سیما با حضور در کنسرت عاشورایی مصطفی راغب که این شب ها در برج میلاد تهران برگزار می شود، بازخوانی نوحه های قدیمی برای امام حسین(ع) توسط این خواننده را جذاب و تاثیرگذار برای نسل جوان دانست.

- معاون سیما با حضور در کنسرت عاشورایی مصطفی راغب که این شب ها در برج میلاد تهران برگزار می شود، بازخوانی نوحه های قدیمی برای امام حسین(ع) توسط این خواننده را جذاب و تاثیرگذار برای نسل جوان دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، محسن برمهانی معاون سیما با حضور در برج میلاد تهران به تماشای کنسرت عاشورایی مصطفی راغب در چارچوب ویژه برنامه چهارپایه عشق نشست.

برمهانی در حاشیه این کنسرت گفت: بازخوانی نوحه های قدیمی که از دوران گذشته در ایام محرم و صفر اجرا می شد، بسیار برای نسل ما نوستالوژیک و همچنین برای نسل جوان بسیار تاثیرگذار و جذاب است.

وی اظهار کرد: ممکن است برخی افراد با اجرای هیات های مذهبی و یا حضور در مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) ارتباطی نداشته باشند اما با اجرای این کنسرت آنها نیز به اینگونه مراسم می آیند و از اجرای نوحه های عزاداری به این سبک و سیاق لذت می برند.

به گفته معاون سیما، مصطفی راغب ارادت خود را اینگونه به امام حسین (ع) ادا می کند و این اقدام در نوع خود قابل تقدیر است؛ چراکه علاوه بر جمعیت حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سیما پس از حضور در کنسرت راغب چه گفت؟

معاون سیما پس از حضور در کنسرت راغب چه گفت؟