مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:312023-08-25سياسي

امام جمعه کرمانشاه: جوانان اهداف انقلاب را فراموش نکنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در خطبه نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران کرمانشاهی، اظهار کرد: آنچه در دنیا است حقیقت و باطنی دارد و آن باطن و حقیقت را باید از باطل تشخیص دهیم.

وی شناخت دنیا را علم  و سرمایه ای برای انسان دانست و ادامه داد: دنیا باطنی دارد که باید باطن و حقیقت دنیا  بفهمیم وجنبه الهی و غیرالهی آن را درک کنیم.

امام جمعه کرمانشاه تصرحی کرد: دنیا سلمان ها، ابوذرها و پغمبرها و هم ابن ملجم ها و صدام ها  را به خود دیده است، بستگی دارد که آدمی حقیقت و باطن دنیا را چگونه درک کند،  اسلام همه چیز را برای ما تبیین کرده،  قیامت منعکس کننده اعمال ما است.

  وی در ادامه در راستای اشاره به مناسبت های تاریخی هفته جاری  سوم شهریورماه، آغاز پایان پهلوی اول را یادآور شد و گفت: رضاخان را انگلیسی آورد و خود آن را بداشتند، لذا استقلال و مستقل بودن نعمت بزرگی است ؛ ملت در انتخابات آزادانه پای صندوق رای می روند و سرنوشت خود را رقم می زنند.

انفجار در دفتر نخست وزیری جمهوری اسلامی ایران در هشتم شهریورماه سال 1360 از دیگر مناسبت های تاریخی بود که آیت الله علما به آن اشاره کرد و گفت: شهادت محمدعلی رجایی رییس جمهور و محمدجواد باهنر نخست وزیر به چه جرمی بود؛ منافقین باید پاسخگو باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرمانشاه: جوانان اهداف انقلاب را فراموش نکنند

امام جمعه کرمانشاه: جوانان اهداف انقلاب را فراموش نکنند